Trekken september 2005
Geschreven door Chaja op zaterdag 14 mei 2005 om 16:06
Hey,
ik ben van plan om komende zomer te gaan trekken in Noorwegen. Eigenlijk weet ik nog niets van dit land, en wil het dan ook gewoon ter plaatste gaan verkennen, een beetje afhangend van het lot waar ik terecht ga komen. Meestal ga ik niet zomaar op reis ofzo, maar zoek ik ergens een mogelijkheid om de reis ter plaatse te kunnen financiëren met mogelijke middelen (omdat ik een arm studentje ben).Vorig jaar ben ik zo een mand in Frankrijk kunnen blijven doordat ik er 10 dagen geholpen heb bij een wijnboer. Nou is de vraag of iemand mij wat tips zou kunnen geven, adresjes, plaatsen die ik echt zou moeten verkennen nu ik toch in het land ga zijn, etc. Echt alle info is welkom!!!
Dank je!!
Chaja
Geschreven door Chaja op zaterdag 14 mei 2005 om 16:07
Mijn excuses voor de spellingsfouten hierboven, ik was een beetje gehaast.
Geschreven door Frenk op zondag 15 mei 2005 om 00:08
Hoi,
Ik weet uit eigen ervaring dat studenten veel vrije tijd en lange vakanties hebben. Is het niet veel slimmer om in de vakantie gewoon in Nederland te gaan werken en met dit gespaarde geld op vakantie te gaan? Dit lijkt mij veel handiger.
groeten
Frenk
Geschreven door Chaja op zondag 15 mei 2005 om 17:56
Wel de studenten in België hebben toch niet zoveel vrije tijd vrees ik hoor.. en ja, ik ga sowieso al een maand werken in de vakantie... in België weliswaar, maar ik wil niet gwoon op vakantie gaan, ik wil onder de Noorse mensen komen, hun cultuur ontdekken en ik vind niet dat je dit op hotel doet ofzo... vandaar dat ik liever ergens zou willen gaan werken bij een Noorse familie ofzo.
Geschreven door hella op zaterdag 01 oktober 2005 om 23:16
hee chaja,
even los van het onderwerp van je vraag, ben je al wezen rondtrekken in noorwegen? Zkit hier namelijk voor stage in noorwegen en wil ook nog gaan trekken, kdenk misschien heb je nog tips